dissabte, 9 de febrer del 2008

Des de Nethrlands...

I'm in the netherlands!!!
Que bonic és això. Que amable és la gent. I que petita es la meva habitació provisional, perquè espero que la meva habitació definitiva, que en teoria tindré la setmana que ve, sigui més gran (ara tinc 10m2, tirant llarg). Al meu ordinador no li dona la gana de conectar-se a internet i els bancs no em volen obrir un compte per 6 mesos. Però fa sol, algo de fred i no plou!!! Deventer is beautiful, clean and quiet. And it have a lot of pubs.

4 comentaris:

Suzy Lee ha dit...

marta marta!!
i els problemes? no se't va trencar la maleta, et vas equivocar de tren o l'avió va perdre una ala en ple vol?
que poquetes coses ens expliques!!!
ja has començat classes?
com són de guapus els holandesos? (perdona alfred)
un petópetó (llegit com el manamana)

Anònim ha dit...

roureeeeeees.... envia mails, sigues més explícita, fes algoooo...
i sobretot... passa-ho super super super bé guapisima.

Marta ha dit...

Perdoneu per no explicar gaire pero fins ara no he tingut internet. S'ha fet el que s'ha pogut.
No t'ho podras creure pero aqui pagues 17euros de tren per fer una hora i poc de cami, amb totes les maletes, i el tren, com la renfe, es retrassa, perds el transbordo i has d'esperar 20minuts a Amersfort per seguir el cami.Però la diferència és que aqui el conductor, encara que no l'entenguis, avisa.I la gent, perquè aqui la gent és molt amable, freda, pero amable t'ho explica, t'ajuda i et dona la benvinguda. Lo de freda ho dic perquè aqui la gent mai dona petons, em sembla impresionant, pero és així. Et presenten algú i com a molt et dona la ma. Amb lo guai que són els petons! PETONS PER TOTS!

Anna Espinach Llavina ha dit...

a lot of pubs, a lot of pub... Perduda, que ets una perduda, hombre! Molts petons i quina enveja: jo tb vull un lloc quiet and with a lot of pubs!!