dilluns, 12 de novembre del 2007

Ja tinc blog!

Ja tinc blog!!! Que guai si no fós per la Tuixén que ahir va decidir perdre un temps meravellós per ajudar-me a fer aquest blog encantador que no tindria ni nom si no fós per la seva ajuda. De fet ni existiria si no fós per ella, és tant important tenir un blog! Com parlariem quan estigués d'ERASMUS? Per mail?? Això esta passat de moda! Ja veus ara que intento deixar de fumar.. un altre vici. Parlant de ja tenir... Ja tinc de tot! Avui he comprat les botes de snow. Una passada les han escalfat, me les he posat deu minutets i ja tenen la forma del meu peu! Ara ja tinc l'equip complert només falten algunes proteccions que ja aniran arribant, espero que abans de que prengui mal.

5 comentaris:

Suzy Lee ha dit...

tu guarda't la funda i que l'alfred et compri les altres coses. que per això està. ;)

Anna Espinach Llavina ha dit...

guapaaaaaaa!!!!!!!! m'agrada el nom del blog... Quina gana, nyammm! A veure si agafes ritme i vas entrenant per escriure assiduament per quan siguis a l'estranger! Ens veiem demà, ballem, cantem i ens fotem uns manhatans!! Molts petonets.

Suzy Lee ha dit...

iep. no sé si et miraràs això, però ja he vist tots els capítols de twin peaks. sóc molt pitjor que tu. demà vaig a comprar-ne més. estic superhipermegaultraimes intrigada. el lynch és un cretí que fa aquestes coses. hi ha massa cretins al món. sinó pregunta-li a la espinach.

Suzy Lee ha dit...

xata, ja tenim un munt de capítols de twin peaks més. la saga continua. odiaré quan s'acabi per sempre. baixeu demà?

martuki ha dit...

Martetaaaaaaaaa!!!!!

He vist akesta pagina al teu nik i he dit... vaig a miraaaar aviaaam a fer una mica la llufaa jeje Com va tot petitaaa??? x ceeert, molt wapuuu el video d'skaters! Jo porto una semana d baixaa... xo ahir ja vaig na a buscar l'alta, així k dill suposu k ja tornu al curru pF! Ja tinc ganes d trobar-me be del tot.. k stat mooolt xunguiii..!!

Així k tu tb deixes d fumar??? Jo ja fa un temps k mu stic replantejan... i he decidit ser forta i deixaruuuu!!! k cada cop em senta pitjor i me d cuidaaar!!!

T'has d fer un fotolog tb nena!!! entra en el meu: www.fotolog.com/martix_85 i a baix d tot et registres i et fas una conta nova... així kuan stiguis a holland podràs penjar alguna fotico wapa i la gent et podrà deixar comentaris tb!!!

Aviam si ens veiem la semana k beee.... una tardee!!!! i fem petar la xerradetaa.. ken tinc ganesss!! jans trukeeem..!!

Un besito molt gran reinaaaa!!!!

T'estimooo moooolt!! martetasss foreveeeeeeerr :D