divendres, 23 de novembre del 2007

Jo volia castanyes!

Surto del metro. Des de les escales sento una olor, la meva panxa també la sent, veig fum, les escales pujen, és una parada de castanyes, penso en comprar-ne, em dinat al Desayunos i meriendas, no porto gaires diners, només 2 euros, puc preguntar quant costa la peperina més petita... PERDONA TENS UN MINUT? Eh? Qui? Jo? Em giro, em trobo un noi que em mira, me'l miro, un noi amb una carpeteta, em vol fer una enquesta. Un minut? No! Per què et pregunta un minut? Sap que no serà un minut, et tindrà allà tota la tarda? Maleït siguis he oblidat les castanyes i he seguit caminant... Jo volia castanyes!!!

3 comentaris:

Suzy Lee ha dit...

ai pobra marta.... que bones són les castanyes... jo estic irritada.
bon dia!

Anna Espinach Llavina ha dit...

tu sí que ets una bona castanya... Ai, ai. Reina, estàs desapareguda!!!!!!! Petons i abraçades.

Anna Espinach Llavina ha dit...

rrrrrrrrrrrreina, volem que escriguis més!!!!!!